11/8

Satt mig vid datorn en stund för att snart dra upp till min bastu..... Har tillbringat några minuter ute för att titta på den urgulliga mullvaden som har "okuperat" sig i våran trädgård för att leta mat (mask - blä) och för att försöka att komma ner..... Nu pratar vi alltså om en väldigt "nykläkt" mullvad.... =)

Annars varit inne en sväng på  sjukan (KSS) idag för en CT och ett besök på Soc. Min kompis Linda har varit med hela dagen. Det blev även en frukost hemma hos henne mellan mina besök inne i stan..... TACK FÖR DENNA DAG GUMMAn <3 Linda sov även hos mig..... =)

Måste även planera lite om hur jag ska resa i veckan.... JOBBIGT...... Har liksom några ärenden inne i Skövde hela veckan.... =) :/

Ha dé <3

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0