15/8

Kommit hem från regniga Skara Somamrland och är som en isbit......  :)  Har varit helt underbart att få vara runt omkring idrotten HANDBOLLEN <3 Saknar verkligen att få spela & träna själv...... Hoppas det stämmer som det är ser ut på nätet.... Att HK Country ska ha med ett Damlag i Div. 3 denna säsongen.... Måste verkligen kolla upp detta och om det är något seriöst.... Så grymt sugen verkligen...... Finns inga ord som beskriver hur mycket jag verkligen vill ta upp handbollen igen.........

Vilket sug jag fick att kunna ta upp bowlingen igen efter mina skadeuppehåll..... var nere i den nya bowlinghallen idag (ser mest ut som byggarbetsplats....) men det ska nog bli bra när det är färdigt.... =) Får hålla mig till Rehabträning än så länge vilket är roligt det med..... =) Jag vet att jag är knäpp =)

Blir sängen snart =)
Há Dé!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0