Dagen 30/8

Idag är ingen vanlig dag för idag är det dagen jag blev inlagd på KSS Avd. 21 KAVA...... Vilket liv...... Känns inte som att jag har något liv nu..... ligger helt ensam på mitt rum med min brors dator <3 MASSOR av pussar & kramar till honom som lånat ut den till mig för några timmar =)  Love you little brother <3

Blev en sväng på akuten först på dagen innan man blev hämtad för att till slut landa på KAVA.... Inget fel på personalen - mycket trevlig...... Det enda jag kan klaga på är att jag inte får äta något...... Är fastande...... inget roligt alls..... är HUNGRIG.....!!!!!!!!!!!!!!!

Ha dé bra!!!!! För själv ska jag kika runt på nätet lite mer och fixa med mailen.......


Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0