God morgon 31/8

Nu är första natten tillbringad på sjukhus i mina äldre dagar...... Det gick väl sådär... Det har varit rätt så kallt, särskilt efter kl. 04.00 när man vaknade av att dörren gick upp (den är inte direkt tyst om man säger så)....... Blev väckt strax efter 06.30 för nyprovtagning och jag blev även fri från min dropp =) Fast droppet är ju bra nu för min del med tanke på att jag inte får äta eller dricka något.....

Är i sängen och degar med min brors dator =) Tak´ck lillebror för att jag får låna den <3 Hoppas att jag kan få låna den på kvällarna!!!!!! Väntar i sängen med datorn i mitt knä på ronden så att jag får redapå vad som händer för resten av dagen.... Kanske får åka hem idag..... Fast det hoppas måste man ju få göra i alla fall =) 

Kan bara säga en sak - VILL HA MAT & VILL DRICKA NÅGOT....... NUUUU.... Får bara dricka när jag får mina tabletter - vilket inte är särskilt ofta.....

Ha de bra <3

Alla NI betyder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0