Wiie =)

5/8 kom lilla Isak ut till världen vilket är lika med min kusin... =) Mycket glad blev vi alla när samtalet kom från mammas lillebror att han hade blivit pappa till en liten Isak =) Hur gullig & söt som hels...... Jag väntar nu bara tills jag kommer hem och får träffas honom och Gratulera Maggis & Anso mer värdigt - än via sms.....

Har nu i tre dagar legat på beachen och "stekt" men först idag (fredag 7/8) så tog det på mig..... bara för att jag lät bli att smörja mig något alls idag - får ju skylla mig själv även om jag "roterade" mellan att sola baksida och framsida...... I onsdags 5/8 var första dagen vi kunde dra ner till beachen för att sola, då smörjade jag in mig för att inte göra som jag alltid gör - bränna mig så att jag liknar en nykokt kräfta.... Torsdag 6/8 valde jag att bara smörja in ryggen - då valde solen att inte ta något på mig alls och idag 7/8 så valde jag att hoppa smörjningen vilket gjorde att solen valde att ta hur mycket som helst... blir väl att sova ståendes inatt kanske (skulle inte tror det...)

Annars är allt bra och nu har nedräkningen börjat för avfärd hem 9/8 med tåget kl. 15.21 från Halmstad....... Vill INTE hem, trivs hur bra som helst här nere =) Hoppas bara att man tar med dig solen och det fina vädret hem =)  

Miss you All at Home <3

Puss & Kram
//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0