Gårdagen................

Gårdagen blev inte riktigt som man tänkt sig - blev sittandes på akuten i många timmar - Tack Linda för att du gjorde mig sällskap (du gjorde helt rätt i att åka med till Tidan).... Men vad måste man inte genomgå för att bli frisk......? Inget att göra åt saken men det hela kunde ju ha kvittat om man säger så (eftersom att dem ändå inte lyssnar på vad man har att säga - till100 % i alla fall). Bara att återstå och se vad som händer och vilka beslut som kommer att tas ang. mig :/

Men dagen avslutades med kalas i Brevik som blev rätt så bra ändå - Tack för utmaningarna på GH =) Fast bästa av allt var ju när lillgrodan somnade i  min famn - alltid lika mysigt =) Jag skulle lugnt kunna låna dig en hel dag.....!

Annars knallar allt på som vanligt med sjukgymnastik hemma, medicinintag, och bara att ta det lugna hemma...... Man läääängtar såååå tills praktiken ska börja igen och för att se vad som händer efteråt - blir de förlängt ytterliggare något eller måste jag leta efter nytt ställe....? Snart drar man till kusten =) <3<3<3

Saknar mina UNDERBARA vänner <3 NI vet vilka NI är <3

ha de GÔTT allesammans =)

Pussar och Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0