Glädje besked =)

Kan börja med att tala om för er läsare att jag kom hem från Halmstad i måndags 6/7 med ett GLÄDJE besked - Jag kommer med största sannolikhet kunna ta upp bowlingen till hösten igen =) Då ökar även mitt mål att kunna ta upp handbollen igen..... Hoppas det går bara =) Med detta besked så lossnade en STOR STEN från min mage och den bara försvann ut i intet....... Hur underbart var inte det.....? Fast innan mina mål och drömmar besannas måste sjukgymnastiken flyta på bra och visa resultat....

Får Tacka Mr. Dr. M.Ö. och min sjukgymnast A.H. och dina arb. kamrater som gör det värt att komma till er på sjukgymnastik oavsett vad klockan är på dygnet.... Kommer att vara er två Evigt Tacksam för det ni har gjort för mig......... Mr. Dr. M.Ö. är VERKLIGEN en riddare i nöd som ryckte ut för min skull =)

Tack även till alla mina underbara vänner  som finns där ute i både ur och skur - Ni Vet Vilka NI är <3

Tack för mig

Puss & Kram
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0