Jobbig dag........

Idag började dagen med att kl. ringde tidigt & då MENAR jag TIDIGT....... hela 06.00 Hmm :/ Upp för att åka in till stan för att ta nytt prov som ajg senare fick svar på. Inget bra svar :/ Gått ner i värde igen så nu blir de sprutor igen i några dagar innan nytt prov ska tas. Väntar oxå på tid till ett nytt ultraljud då man fått besvar igen från vaden :/ vilket är mindre roligt vill säga.... Men men, måste man så måste man.

Annrs började dagen med bra väder - inte allt för varmt så det var riktigt skönt ute. Efter provtagning var det dags att ta mig upp till Linda på jobbet & vänta på att hon skulle sluta jobbet så att vi kunde tralla ner till stan för att käka glass och strosa runt där lite innan det var matdags =) Efter det tyvärr dags för mig att åka hem, men ska träffa min underbara vän Linda senare idag - hon ska sova hos mig =) Så jag ska dra upp henne tidigt imorgon för att åka med bussen 07.25 =) Vi har båda några VIKTIGA ärenden att uträtta inne i staden =)

Have a nice day =)

Puss & Kram
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0