Wiie =)

Blev väckt 11.30 ca idag för hjälp med spruta.... Mindre roligt att väckt för en sådan sa... Annars en lugn dag med besök på Rehab för träning och sedan träff med Madde <3 för att åka hem och fixa lite snabbt innan färd till Sofia <3 och träffa Anna <3 där =) Får Tacka er alla för en trevlig kväll <3 Saknar även Linda <3 Tråkigt att jag skulle bli sämre nu under sena kvällen annars hade jag träffat dig med :/ Men hoppas vi kan träffas snart och umgås <3

Nu blir det sängen snart för att förhoppningsvis få sova några timmar innan kl. ringer. Ska in till KSS imorrn 23/7 för att träffas ortopedens sjukgymnastik (de tror att det ska hjälpa - JAG TROR INTE DET)..........

GOOD NIGHT AND SLEEP WELL!!!!!!

<3

Sakanr mina UNDERBARA VÄNNER <3
Min släkt är med saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0