091102

Och det är redan november...... F*N vad tiden går fort......
Har blivit av med mitt gips nu - dock bara skena på nätterna - men det duger för mig mig, bara jag slipper den på dagarna.......

Helgen har spenderats med att kika på handboll, handboll, handboll & åter handboll...... kikade igår på min kusin som spelade minihandboll..... Roligt att se dig spela L...... =)

Idag stod ett besök nere i Gbg & Sahlgrenska på kalendern..... min allergiutredning och mer skall komma - frågar är bara vad om skall komma......? vet inte ens det själv just nu utan ska bara avvakta prover........ Fick något som kallas för näringsdryck - hoppas det smakar gott.......

Annars händer inget särskilt...... varit hos Madden en sväng med "Fialotta" <3

Miss All of my friends....... <3


LOVE YOU ALL  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0