12/10............ & dagen

började med ett besök på OTA för hämta mina nya sulor till skorna...... ett besök på akuten igen för att byta min gipsskena som krånglat hela helgen....... ett läkarbesök på VC Billingen (min mage) och sedan ett besök uppe vid Hallenbergsrondellen...... sedan bar det av hemåt för att käka innan bio:n ikväll..... Ska se: Flickan som lekte med elden, tillsammans med min moster <3

Sedan blir de hem för att tjöta med Madden inför morgondagen..... <3....... Imorrn även akupunktur & ett besök uppe på Soc. för att söka till pengar......

ULLARED 15/10 - LÄNGTAR (så blir att sova hos F & F på onsdag) <3


Helgen har varit helgrym <3 Tack alla inblandade personer <3 Synd att någon jobbade & någon var på ishockey........ :( hoppas man får träffa er snart........ Miss you people........

Fredagen hos mig, lördagen med handbollsjobb och inne i stan samt söndagen inne i stan <3 Ni fick mig att glömma det jobbiga....... <3

Love you ALL<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0