14/10...... & imorgon

väntar Ullared på mig..... I LIKE <3

Har fått reda på att jag inte ska skriva så kryptiskt i min blogg så jag får rätta till det nu i efterhand.... Vet att några läsare vill veta vad som hänt mig - okej, jag skrev det väldigt kryptiskt och kan berätta här för er läsare att jag har varit KLANTIG och snubblat på kläder och klämt mina fingrar i garderobsdörren så att jag fick en spricka i ringfingret............. Tur i oturen så var det vänster handen det handlar om.........

I fortsättningen ska jag försöka att inte skriva så kryptiskt - JAG LOVAR!!!!!!!!!!!

Men som sagt var - imorrn väntar bussresa till Ullared så det blir till att sova hos F & F inatt..... ska bli roligt detta även om det inte var så länge sedan jag var på Ullared så denna gången blir de lite lugnare shopping för min del.......

LOVE YOU ALL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0