16/10 & kvällen blev inte......

.... inte som man tänkt sig....... meningen var att de skulle bli utgång för min del ikväll (i nyktert tillstånd) för att ha trevligt.... men så blev det inte.... ändrade planerna 30 min innan bussen till stan gick...... kände att jag inte skulle fixa att gå ut ikväll...... men roligt åt *& med de andra hade jag =)    känner mig som en svikare när jag inte följde med in till Krickan......

Men senare idag blir de till att åka till Lidköping med Marie för att kika på lite bowling & efter detblir det kalas gör Gabriiel......

Söndag bjuder på bowlingmatch för min del i den nya bowlinghallen i Skövde kl. 12.00 - ska spela med 4-mannalaget vilket ska bli roligt.... hoppas bara att jag fixar att spela på banorna...... tycker den är svåra att spela på......

Nu blir de sängen för min del........ ha lite väl mkt i kroppen nu.......

LOVE YOU ALL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0