23/10.......... & igår

var det precis 2 år sedan jag genomgick min operation i foten........ F*N vad tiden går fort egentlugen.......

Men nu är det helt andra tider..........
Vaccinera mig i måndags - ångrar det som tusan nu....... men bara låta bli att tänka på det så..... & vänta på andra dosen........

"Sketen" förkylning i kroppen som ställer till en del problem för mig just nu....... men inget att göra åt saken... Låg hela dagen i sängen igår fram till 16.30 för att sedan be ge sig in till Skövde för bowlingträning - satte säsongsbästa med195 pinnar på träningen - I LIKE....... sedan blev jag hämtad för att dra till The Volvo Gym med Madden och träna där <3

Idag blir de en tänkar dag - vet inte om jag ska med eller inte till Uppsala......

LOVE YOU ALL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0