3/10 & har börjat laddat mitt batteri

Ska på kalas inne i Skövde........ Grattis till min kusin F som fyller år idag <3 Ska bli roligt att träffa dem, träffade bara deras mor & far hemma hos Team Ö-malm för några dagar sen........

Håller på att ladda mina batterier för fullt (med saftsoppa) inför morgondagen då jag ska spela match med MIX-Laget i Vara........ Ser fram emot mina 4 serier och resultatet...... Hoppas på det bästa och att laget kan göra som Damerna gjorde idag -Vinna......!!!!!!

Tycker annars just nu att allt är jobbigt.... har svårt med de mesta just nu och inget vill riktigt gå min väg - inte gjort de senaste veckorna så ska bli skönt att åka iväg en sväng på tisdag och 2/11 drar jag till Göteborg själv (troligtvis i alla fall)......

Trött nu så blir att vila lite innan kalaset.....

Love you ALL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0