7/10 & gårdagen

var hur bra som helst...... massa trevlig och mysig.... En heldag i Uppsala med The Family & titt på hund...... som idag blev ett väldigt bra beslut.... Vi (mamma & pappa) ska skaffa hund......... en liten söt valp <3 som ska hämtas i 25/10 (tror jag).....

Blev även en sväng till pappas skolkamrat och hennes familj... Trevligt värre...... Så nu ser jag fram emot resan upp till Uppsala när vovven ska hämtas...... <3

Annars har dagen bestått i ett samtal inne i Skövde som gör mig förbryllad och sedan bar det av hem igen för att fixa lite på övervånigen.......

Ser fram emot morgondagen som erbjuder bowlingträning...... Äntligen är jag på G och till helgen blir de till att jobba på EHF-Cupmatchen i Skövde..... Hoppas Skövde HF fixar denna match - vore toppenskönt.......!!!!!!

Love you ALL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0