10/9 & man är fortfarande......

Förkyld och inte alls pigg..... piggare idag än vad jag var för en vecka sedan men inget mer har hänt........Varit i Skövde en sväng idag och fixa och donat..... Imorrn blir de oxå en sväng in till stan för att få hjälp med några saker.....

Idag är de nog första dagen som jag helt har accepterat att äta laktosfritt..... =) Bra Sara! Lite svårt när man ska planera maten.... det gäller att verkligen tänka till..... vilket tar mycket kraft.....

Imorrn blir de handboll på kvällen men först ska jag träffa Tôsera för en liten bit mat.... <3 Ska bli roligt att träffa alla på samma gång, det var ett bra tag sedan nu.......

Sedan blir de handboll på lördag igen och kanske jobba på matchen...... 

Kunde fått följa med upp till Sthlm imorrn för att hämta spelarna men eftersom att jag är förkyld så får jag inte..... Hmm :/

Fredag 11/9 EHF-Cupen Skövde HF - Pallamano Bancole avkast 19.00
Lördag 12/9 EHF-Cupen Pallamano Bancole - Sköved HF avkast 16.00 (detta är returmatchen).....

LYCKA TILL TJEJER!!!!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0