101201 - #124 Igång

Nu är jag igång med min Rehab på riktigt - de märkte jag igår när jag hade mitt första rehab-pass i bassäng.... herrejävlar vad man tappar på så kort tid & efter 2 operationer - trodde inte att jag tappat så mycket....

Denna förlust har gjort att jag har tappat min motivation att köra min rehab & att fortsätta kämpa med den.... Jag som var så taggad från början & verkligen ville detta vill nu bara ligga kvar i min säng när jag ska iväg på rehab..... Men får ta tag i det hela så att jag slipper eventuella kompliaktioner i framtiden....

Det är första december idag & jag börjar nu känna att julstressen börjar komma krypandes - särskilt när sover till kl. 15.20 på dagarna när man är ledig..... Men den sovmorgonen hade jag förtjänat....

Nog om det, upp ur sängen nu för att idag köra ett stenhårt rehab-pass hemma i lägenheten för att komma tillbaka starkare än någonsin till bowlingen & så att jag kan börja med handbollen igen =)



Love you ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0