101204 - #126 Min dom kom idag......

En "akuttid" till min läkare idag kl. 12.00 & det var en NERVÖS Sara som kom till sjukhuset för idag skulle det avgöras hur de kommande veckorna kommer att se ut & vad som kommer att ske om ca. 6 månader.....


Bler kanske en ytterliggare operation om 6 månader eller om ett år ca. allt beror på hur det löser sig efter dagens "nya" kortisonspruta..... detta börjar att kännas som att jag inte ska hålla på me idrott & att någon vill mig något illa - någon vill mig inte väl..... Då kommer en del av min fettplatta att ryka.....

Men som sagt va, just nu känns de toppen då jag fått gå tillbaka till mina "roliga" tabletter :/ sen får vi se vad som händer.... de tömde knät & nu hoppas jag på att de vita medlet hjälper till som de ska - för annars är jag rätt körd på allt me va idrott heter & om vi inte snckar schack eller något anant stillasittandes....


Men jag kör på som jag har blivit tillsagd att göra & nu hoppas vi alla på att de löser sig....

Motivationen börjar att tryta igen & hittar inte min kraft & vilja bland alla motgångar.... Har någon sett den vandra förbi????



Sliter på & Älskar er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0