101220 - #129 Igång igen & insoirationen flödar.....

.... för fulla muggar då jag tänker tillbaka på Sveriges insats i Dam-EM om avgjordes i Norge/Danmark & me Sverige som SILVERMEDALJÖRER........ Jag är stolt för att vara svensk & handbollsintresserad till 1000 i detta läge.... Deras insats under HELA EM gör mig ännu mer taggad & motivverad till att kämpa med min rehab ännu hårdare & verkligen slita med den för att kunna få springa på planen igen....

Kanske inte kommer att bli den nya Wiberg, Boson eller nya Kain/Grubbström/Karlsson eller "Grundström"/Gustafsson men bara att få spinga på planen igen & få känna på den goa laganda som finns i ett handbollslag...... Jag längtar så ooootroligt mycket efter handbollen & bowlingen ska vi INTE prata om hur mycket jag saknar....

Att få springa så att svetten bara rinner längs ryggraden eller att andningen stockar sig är än så länge bara en dröm en dröm..... Kan inte förstå att de är en DRÖM en dröm som plågar mig....

Min rehab idag slutade med att jag fick Avbryta den - jag avbryta, det händer bara inte....
Imorrn äre NYA tag & nya utmaningar som står framför mig =)



I LOVE REHAB <3 För jag vet vad som kommer efteråt :D


LoVe YoU AlLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0