100104

Sitter nu hos Madden med PG & LA & MR (står & lyssnar på vår konversation)...... Blir att sova hos Madden inatt för att följa me till henne till sjukan & LA ska oxå följ med =)

Nyår blev bra & besök på Jourcentralen på Nyårsaftons förmiddag pga mina luftrör & min hosta (astma) & kom hem me hostmedicin & var en skakis (skakade som ett asplöv - efter inhalationer & spruta)......

Idag blev de klart med att vi har fått klart med Minibuss till Ullared & GeKås med diverse folk....... Längtar som den tills torsdag =)

Annars är de som vanligt - går fortfarande i väntas tider för besked om biopsisvar...... Jag försöker att överleva nätterna me min hosta & mitt n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0