100709 - #98 Rehab & Bakslag på knä

Nu har jag gjort lite lätt Rehab-träning för nacke & knä, lika bra att ta allt på samma gång.... Fick reda på att till hösten ska jag kanske, men BARA kanske ner till Halmstad igen med mitt knä & träffa min läkare för mitt knä..... Men innan dess så blire te att köra Rehab-träning & ev. spruta.....

Någon som fått bakslag mer än ett år efter sin knäoperation....????? Vill ha tips & råd för er som läser på motivationsövningar. - för nu tryter min motivation för att kunna skaffa mig ett fullt friskt & fungerande knä igen.......

En som motiverar mig till MAX det är denna tjejen: Emma Johansson & hennes blogg: http://eimj.blogg.se/vilja/ 

Hon har dargit sitt korsband & skriver i sin blogg om sin tid före, under & efter sin opertion!!!!! Hon & många andra bloggar som jag har läst som handlar om knäoperationer ger mig hur mycket motivation som helst....

Önskar ER ALLA Lycka Till i Framtiden & i er rehabilitering & era idrotter =)



Love you ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0