100718 - #103 Söndag & 3 dar kvar

Sitter här vid dumburken nr. 2 & funderar över lite saker.... Det är 3 dagar kvar tills det avgörs om mitt knä kan bli bättre eller inte... Ska då träffan min läkare på VåC Billingen & förhoppningsvis sätter hon kortisonsprutan som min läkare i Halmstad har tydliga önskemål om.... Sätts den, kanske jag slipper en reartoskopi MEN sätts den inte så verkar en reartroskopi nödvändig & min bowlingsäsong blir förstöd igen.....

Fast jag ser det som att jag inte har något val - Ingen ny op kan göra så att jag inte kan hålla på med varken bowlingen eller handbollen (på aktiv nivå på något sätt) alls i framtiden. Kan även bli förhindrad i ett arbete oxå.

Men jag fortsätter med min Rahab-Träning tills jag haft kontakt med min läkare i Halmstad igen.
Nu blire träning vid dumburken nr. 1......

Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0