100902 - #107 Äntligen igen

Har jag genomfört en ny hel träning..... Den 3:e hela träningen sen segern i Vilbergen Ladies Cup 2010 i Norrköping. Avstod första träningen för att skona min nacke & andra träningen avbröts efter 5 minuter pga sträckning baksida lår & sätesmuskelfästet.... Men nu är jag tillbaks igen & jag bara njuter av varje träning som går....

Handbollen får jag lägga åt sidan tillsammans med joggingen & löpningen för de håller inte mitt knä för.... Bowlingen går "bra" & min Rehab-träning fortskrider för fullt.....

Nästa vecka ska min läkare ringa & då ska de nog avgöras om jag kommer behöva en ny operation eller inte... Vill lägga en ev. ny operation efter säsongen & jag hoppas det går......

Nog om det.... Nu väntas säsongens första matcher & vi börjar dubbelt borta i först Nässjö & sen Tranås.....

Nu blire annat roligt - Rehab-träning & sen dusch =)


Love you ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0