110417 - #155 Testpilot igen =)

Hej hopp i galoschen =) De var ett tag sen ja skrev något här & de är för att ja inte har mått så bra på senaste tiden......

Men nu är ja i farten igen & har anmält mig (igen) till att bli testpilot på: www.smartsontestpilot.se & jag tycker oxå att ni kan gör de. Denna gången kan man anmäla sig för att få testa Karl Fazer choklad som är en av de bästa chokladerna - enligt mig (inget fjäsk för att bli utvald utan jag tycker verkligen detta)

Tycker att ni klickar er in på: http://smartsontestpilot.se/karl-fazer/bli-testpilot/  & anmäler er till att bli testpilot =) Känner ni er osäkra på om ni vill detta så kika in på denna länk: http://svar.smartson.se/bloggare.aspx?epost=@@037110&testpilot=karlfazer & kolla på denna video/filmklipp om just Karl Fazer & avgör sen efter det hur ni vill göra.....

Jag tycker ni ska anmäla er för de har ja gjort & d är hur lätt som helst & inga krångligheter finns :D



Kramen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0