110114 - # 131 Nytt år & Nya möjligheter....

Det nya året fortsätter med stenhård rehab, träning på gym, träning/rehab hemma, praktik, bowling (bara titta på)


Det går segt med rehaben för har kommit till en fas/ett skede där de inte händer mycket utan man bara står & trampar på samma ställe.... Gör mycket små steg framåt, men de är INTE stor & snabba....

Just nu är jag frustrerad & förbannad - vill träna på stenhårt med all träning & rehab men kan inte & får inte det.... Jo, detta för att den där J*VLA OTUREN förföljer mig.... Halkade i måndags (skulle slänga sopor - jag är redig) & "pajade" min vä axel & samt att jag har åkt på extremt/kraftig halsfluss, öroninflammation..... Tyckte det var nog mn de tyckte inte kroppen eller imunförsvaret så bihåleinflammationen kom som ett brev på posten.....


Blir lugn träning framöver innanjag ökar igen =)


Love u ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0