110114 - # 132 Hanbdolls-VM i Sverige

Vilken känsla, vilken upplevelse, vilken stämning.......

Jag satt VERKLIGEN hela min vistelse i Skandinavium, Göteborg, med gåshud - vilket inte jag sådär direkt brukar få - men nu hände något.....

Hoppas mamma har en biljett till - jag vill vara med om det igen - fast nu blire ingen invigningscermoni, men de gör inget för de kommer att bli en grym stämning i alla fall.....


Heja Heja Heja Heja Heja SVERIGE!!!!!!!!!



Hoppas det kommer bli en sådan stämning i Skövde 22-24/1-11 då Presedent´s Cup avgörs i just SKÖVDE & gissa vem som ska jobba då?????
                       
                                                                                   
                                                                                                          Jo, jag ska =)




Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0