100624 & jag fick inget besked

Idag har jag slarvat med min rehab, men har man suttit på ett sjukhus i över 5 timmar så är man inte så himla sugen på att köra lite Rehabträning - FY SKÄMS på mig....... Jag ska ta igen den förlorade tiden en annan dag.....

Men kan säga som så att jag hoppas för MIN egen del att denna sommaren (de kommande veckorna i alla fall innehåller så lite sol som möjligt....) Tråkigt för er som har semester & för er adnra som vill ha sol & värme...... Men att gå med kragen i ytterliggare kanske 2-3 veckor kommer att ta dö på mig om vädret fortsätter som de gjort nu de senaste dagarna...... De flesta ropar hej om att de legat ute i solen & stekt, solat & badat..... Vad gör jag.... Jo, jag kan i alla fall inte sola & bada just nu...... jag befinner mig just nu i ett liggande eller sittandes tillstånd pga att situationen är som den är......
Ska göra en ny MR-RTG för att kolla upp lite mer noggrant hur allt ser ut......

Men nog om det..... imorrn äre faktiskt MIDSOMMAR!!!!! FÄN va tiden går fort, känns som att man firade jul-09 nyss.........


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0