14/8

13/8 fick jag tillbaka 888 kr som är sådant som jag har skattat under förra året :) Mycket glad när jag fick reda på detta =) Blir mer pengar till Ullared 17/8 med några av Tôsera =) Sedan så kommer de in ytterliggare 270 kr på måndag =) Samt att jag fick in 3800 kr igår 13/8 =) Känner mig helt plötsligt vädligt rik =) fast det varar väl inte så länge :/  Nyss kommit hem från en dag då jag umgåtts med Linda =) Haft en bra dag med henne =)

Tack för trevlig dag igår bådeLinda & Madde <3 Får hitta på något allihopa snart igen =) Saknar er alla <3

Blir väl att försöka att packa upp från min resa från Tylösand - Oopps inte packa upp något än vad jag tror i alla fall :/

Há Dé

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0