Månsdag 17/8

Vaknade upp hos Madde (BLE VÄCKT av Fia & Madde) för att dra iväg till Ullared <3 Tack för en bra dag vänner <3 Sedan när vi kom hem till Skövde igen var det bara till att ringa och bege sig av till akuten och KSS...... Snalla Madde skjutsade mig till KSS efter det att vi hämtade Linda <3 Linda ville följa med mig till KSS och det var väldigt snällt av henne <3 Vi blev sittandes (jag var liggandes & Linda sittandes) på akuten mellan 21.50-04.50 och väl hemma sen så somnade jag strax före 05.30..... :( Kl. ringde ju i sin tur sedan 07.20 för att vi skulle med bussen 08.25 in till Skövde..... Nästan 2 timmars sömn :(

Har nu avverkat nästan 4,5 timmes sömn i mamma & pappas säng så nu gäller det att hålla sig vaken resterande delen av kvällen för att kunna få sova något inatt.........

Tack ALLA för att NI finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0