Stugan....

Sitter nu i stugan och har lånat min brors dator, lite mot hans vilja men får ändå...... Hoppas alla har det bra. För mig fortsätter planeringen av kommande vecka och veckorna som följer därefter.... Många inplanerade besök och olika aktiviteter väntar redan när jag kommer hem och sedan så väntar Ullared och GeKås på Tjejgänget =) Men snart börjar min praktik igen & jag bara väntar......... =)  Kom ner i söndags 2/8 och då regnadedet och även igår regnade det när vi tog en tripp ner till Helsingborg där vi knallade runt hela dagen...... =) Vi kikade även in på Tasty House vilket var mycket bra =) Kommer hem med "nötter"........ =)

Annars idag blir de väl en slappar dag med en lite tripp in till Halmstad för att kika runt lite..... Käk ikväll och kanske något spel med familjen.....

Have a nice day =)

//Sara


PS. Miss my all people at home..... LIKE HELL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0