091222 & jag har inte

varit hemma i 24 timmar än........... känns rätt konstigt......

Kom hem igår från SiF (Sjukhuset i Falköping) efter att legat där sedan 091211..... Fast först låg jag på KSS från 091207 (kom till akuten rund 18-tiden 091206)......
har genomgått en rad undersökningar, tagit en hel del prover & tester har gjorts.......

MEN nu Ääääntligen har de kommit på vad som varit problem med min magen..... även om jag väntar på ett definitivt besked från biopsierna som de tog 091218.......

Det hela lyder om följande:
IBS & ett 80%-igt svar att jag är Gluten....... (väntar på svar) så det är tydligen inte konstigt att magen har krånglat...... Och särskilt inte att den har hållt på som den gjort med mitt "buller" i magen i flera år....

Men nu är jag hemma igen & tänker förbli det........

Alltså - sen uppdatering pga sjukhusvistelse....


Tack ALLA för alla Hälsningar jag fått!

LOVE YOU ALL <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du hittade till min blogg, hur gjorde du det? =)



Jag ska göra min operation där jag bor på sjukhuset! Hoppas att det kommer att gå bra! :) Hoppas det går bra för dig också och se alltid framår.



Kramkram

2009-12-25 @ 14:44:10
URL: http://eimj.blogg.se/vilja
Postat av: Sara

Jag hittade din blogg genom Madleine (fd. Grundström) Gustafsson.....



Hur gick din operation nu...? Hoppas den gick bra & att du inte får några problem under din rehabtid.... Ser framåt även om jag inte kan spela mer handboll (som det ser ut idag för mig), men man ska ALDRIG ge upp hoppet..... Krya i Massor & ett sort LYCKA TILL!!!!!!



Kramkram

2010-01-29 @ 12:56:16
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0