Härlig dà =)

Började dagen med att vara väldigt nära på att missa bussen in till staden idag för ett besök på UM (hjälp med spruta)..... för att sedan träffa Madde där =) Sedan en tur ner till stan på hennes cykel.... Vi bestämde oss för att åka & bada, men vart??? Det blev Billingehus och utebadet där i nästan 4 UNDERBARA timmar tillsammans med Sofia =)

Så sitter nu hemma och väntar på att mamma ska komma hem - för vi ska beställa pizza från Murano....... Sedan bli de väl en lugn kväll hemma med fortsättning av städning av rummet (i alla fall på mina saker - sortering av allt som ska in på diverse ställen) och sedan måste jag fortsätta med min planering Hm.... :(

Ha de Gött Allihopa!!!

Puss & Kram

Älskar alla mina underbara vänner <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0