091111 & inte nu igen.........?!

Senaste dagarna har inneburit mycket ryggläge i soffan eller i sängen...... detta är inte bra då jag har en hel del att fixa och stå i...... det stora molnet som oroar är min mage.... blev faktiskt ett besök på akuten igår (091110) kväll....... vet inte hur länge till jag orkar med att ha de såhär...... måste få ett slut på detta snart, VÄLDIGT SNART!!!!! fast enligt mig - HELST NUUuuuuuuu!

Verkar som att man på köpet ska åka på någon J**LA förkylning - var ju inte länge sedan jag blev kvitt de värsta från förra - knappt gått 1 hel vecka....... fast nu kommer väl den årliga höstförkylningen till mig....... som innebär: huvudvärk, täpp näsa, snuvig/snorig, hals ont...... hoppas man bara slipper någon annan skit - ska ju på Dop snart (091121).....

För övrigt från helgen så fick vi i fredags besök av Team Ö-malm och det är Alltid lika trevligt och på söndagen kom Team Violerna med mormor på besök vilket oxå Alltid är lika trevligt.......
Fira även Fars Dag i lördags hos F & F - vilket oxå Alltid är trevligt......... God mat för alla denna helgen & jag äter min köttfärs med "god" apptit...... :/

Rapport om mitt knä..... ingen träff med sjukgymnast innan 091117 men det är helt okej för jag fick råd via tele i stället...... vet ju liksom vad jag ska göra så att bara att börja med det..... men lite orolig är man för att något ska ha hänt....... Sedan är de läger helgen 5-6/12 vilket innebär läger i F-köping 091205 & breddläger 091206 och båda dagarna vill jag gärna vara med, men får nöja mig med EN dag........ Hmm, svart val.....

Nä, nu kallar sängen för ryggläge & HOPPAS HOPPAS att John Blund kommer till mig inatt så jag slipper att ligga vaken......... vill orka med att åka till bowlingen även om träningen är inställd är min del....... Hälsan gå faktiskt först...... man vinner mycket på det i längden har jag upptäckt (kanske lite sent, men bättre sent än aldrig)


LOVE YOU ALL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0