091122

Helgen har bjudit på mycket.........

Feedag 091120: bjöd på en dag med något spännande...... Mammsen & jag tog med Ceasar in till stan - han måste ju vänja sig - och det gick KANONBRA, bättre än vad vi hade hoppats på....... Att åka buss med honom var INGA problem....... Sedan väl hemma så blev de en slappar dag..... tog de bara lugnt...... försökte att LADDA batterierna för match på söndagen - men jag MISSLYCKADES TOTALT med det..... :(

Lördag 091121: Blev de upp tidigt för att fixa sig för dagens aktivitet: Dop för lille Isak =) Då jag inte hittat kläder jag skulle ha så fick jag ta tag i saken & verkligen anstränga mig för att fixa det...... Reslutatet blev VÄLDIGT LYCKAT!!!!!!!!!!!!! Tack till M för lånet av skorna =) Dopet gick fort och samlingen efteråt var mysig.......... LYCKA TILL I FRAMTIDEN ISAK!!!!!!!!!!!

Efter dopet var de åter dags att försöka ladda batterierna inför match på söndagen, men jag LYCKADES INTENU HELLER........ Varför ska jag inte kunna ladda inför match???????? har ju INTE haft några problem med de innan ju...... :/ Blir less på mig själv........ Så dagen avslutades med slapp vid TV:n.......

Söndag 091122: Upp tidigt för att fixa allt inför dagens match - match med MIX-laget kl. 11.50 (samling 11.00) mot Team Mariestad B (Gabbe) var med i M-stad, snacka om att jag blev FÖRVÅNAD när han dök upp med laget & de visade sig att han skulle SPELA!!!!!!!!!!!!!!! Men jag hade INTE lyckats att ladda  så de var skönt att börja som reserv.......... =)

Spelade de 2 sista serierna & min avslutande serier fixade jag hem 1 pinne åt laget och 231 pinnar till mig själv =) SÅ J**LA nöjd med mtt spel i sista serien & ag kände verkligen hur jag lät kroppen vara lugn & harmonisk......... Fick ett bra känsla i kroppen & återspeglat detta hos MC - TACk MC, Du är Guld värd......... Så nu vet jag vad jag har att jobba med & SKA TA FRAM till nästa match jag spelar.......

Nu blir de en lugn kväll...... om den spenderas på rummet eller vid TV:n är inte bestämt än.....

LOVE YOU ALL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0