16/9 & allt är......................

SKIT!!!!!!!!! Kvällen sent igår vill jag bara glömma och ta nya tag idag.......... Men det har varit rätt svårt det oxå....... :( Ska avvakta några dagar för att se vad som händer........ Men troligtvis blir de väl samma visa igen..........

Sitter jsut nu och smuttar på ett halvt glas saftsoppa (det som går i mig just nu i alla fall.....) Hoppas bara att de stannar oxå....

Men de finns gott oxå att skriva om...... Bion i måndags var kanon..... Beck - I stormens öga...... Såg den för andra gången och lika bra då som första...... =)

Nu blir de slapp på rummet eller fixa lite på rummet.... Sängen ropar oxå =)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände igår egentligen? Du verkar inte må på topp vid tillfället?

2009-09-19 @ 11:39:15
Postat av: Sara

Det som hände var att jag inte fick behålla någon mat & det blev inte bättre ju längre tiden gick heller..... men nu har jag fått ett besked om vad det varit för fel på min mage - som krånglat!!!! tack för visat intresse - de finns folk som bryr sig - NI är guld värda!!!!

2010-01-29 @ 12:41:53
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0