2/9......... & jag är kvar.....

Idag har jag genomgått en Gastro (gastroskopi) vilket inte var det roligaste jag gjort i mitt liv kan jag meddela dig som läser detta...... Men det gick vägen....... till slut i alla fall.....

Jag blev förflyttad från enkelrum till 4-sal under måndagskvällen.... från denna sal har folk kommit och gått hela tiden....... =) Skönt de som gått i alla fall..... (Avundsjuk på dem....)

Blir kvar tills 3/9 och kanske, kanske får jag åka hem imorrn.... det beror på hur jag reagerar på maten imorrn.. än så länge idag har de inte gått något vidare med maten..... inte fått behålla den (mer i detalj går jag inte in på..... får fråga om du vill veta....) 

Men ska ta och packa ihop datorn snart som bror och far varit uppe med.... Fått låna min brors dator igen för en kort stund..... TACK Lillebror <3

Puss & Kram

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0