100817 - #106 WE ARE THE CHAMPIONS =)

WE ARE THE CHAMPIONS WE ARE THE CHAMPIONS..... Ja, så kan jag fortsätta hur LÄNGE som helst..... För i helgen som varit (100814-100815) var jag &mitt Bowling lag Team Skövde BC (Ladies) i Norrköping för att spela Vilbergen Ladies Cup 2010 - vilket gjorde att vi kom tillbaka till Skövde sent på söndagskvällen med den ÄDLASTE valören = GULD & FÖRSTA PLATSEN...... Vi VANN hela våran pool trots en förlust i en betydelselös match mot BK Eva från just Noeeköping (cupen spelades i deras hemmahall) & i finalen stod Hammarby "Bajen" IF för motståndet - ett lag som har spelat i bowlingens högsta serie, nämligen Elitserien..... Vi vann den matchen mot dem efter att ha tagiot första serien med 0-5 & sedan tappat det övertaget & inför sista serien var vi TVUGNA att vinna med 1-4 eller 0-5 & ALLA, verkligen ALLA kämpade tappert & vi slog "Bajen"

Glädjen bara sprulade om oss & de fanns inget stopp för den......

Vi är nykomlingar i Allsvenskan i bowlingen & mötte bara sådana lag i helgen - Jag tror att vi har visat nu att vi inte är helt borträknade bara för att vi är nykomlingar i bowlingens lite finare rum.....

Tack för en Trevligt, Rolig, Kul & Oförglömlig helg Ladies <3



Kram & Kyss <3


Team Skövde BC - Vinnare av Vilbergen Ladies Cup 2010
WE ARE THE CHAMPIONS  WE ARE THE CHAMPIONA    Team Skövde BC - Vinnare av: Vilbergen Ladies Cup 2010 <3

We are the Champions
We are the Champions and the Winner takes it ALL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0