100209 - Redan februari...... F*N.....

...... VAD tiden går FORT...... Idag tillbringade jag förmiddagen i Mariestad på min gamla skola Vadsbogymnasiet & träffade gamla bekantingar som det ALLTID är lika roligt att träffa - särskilt den ena som jag inte träffat alls sedan innan sommaren 2009....! Vilken min hon gav mig & vilket uttryck: "Nä men Hej Sara! Vart har du tagit vägen"...... *FNISS* så himla KLOCKREN!!! Sedan var de bara att fara tbx te Skövde för att göra sällskap där innan jag gav mig hem igen..... Blir nog en lugn kväll för jag är rätt seg i kroppen - de tär på en att ha varit dålig en längre tid/period & nu även vara halv krasslig..... Men snart började de närma sig start för praktik igen & jag bara LÄNGATR..... 100130 är dagen då som jag SENT kommer att glömma!!!!!!! PUSS & KRAM LOVE YOU ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0