100218 & jag är hemma igen!

Hej hopp på er alla! Dagen har bjudit på ett besök på sjukhuset idag oxå, men de var snabbt avklarat så blev att ta sig hem igen & påköpet fick jag mig en kylig promenix hem..... Har inte haft något direkt blogglust den senaste tiden.... Det beror på en liten magen som krånglar..... Så blev in till akuten i måndags 100215 & jag kom hem igår 100217 så kom hem med nya mediciner som är krångla att ha & göra med.... Men Skövde HF (A-laget) vann sina matcher i helgen som var (lördag 100213 mot Kärra HF & 100215 mot Team Eslöv IK) & båda matcherna jobbade jag =) Tycker det är roligt..... Annars bjuder inte dagen på så mycket: Kanske följa me Madden till gymmet & sedan ska jag kika på min träning för tror inte att jag kommer att träna idag, men skulle de bli träning så blir de nog en kort stund.... Dagens Citat: "Det bästa sättet att göra barn snälla är att göra dem lyckliga." Källa: Oscar Wilde LOVE YOU ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0