100107 kl. 01.05

Jag sitter nu med Maddes dator i mitt knä & kan inte sova..... Är trött som bara den & John Blund BARA VÄGRAR ATT KOMMA!!!!!! Varit en tuff match idag som vi tyvärr förlorade med 8-12, men jag kan konstatera att jag är nöjd med min sista serie som gav mig 212 poäng & i lag med LS så tog vi ett banpoäng =)

Senare idag väntar 2 matcher för min del med MIX-laget & jag hoppas att jag kan spela bra på de matcherna...... Sen så efter det blir de att käka lite snabbt innan jag ska hjälpa till på Skövde HF´s hemma match...... Roligt OM INTE magen hade krånglat så förbannat...... hade sagt nej till matcherna imorrn om vi hade folk som kan spela...... tyvärr så får jag ställa upp i alla fall, vilket jag gärna gör, men då i ett tillstånd som är något annat än det som jag befinner mig i just nu.....

Annars har dagen bjudit på massa skoj.... Solat med madde & Lollo (stackars pontus fick vänta utanför.....) sen blev de gott käk hos Madde för att sedan avrunda kvällen/natten me en bra film 6 lite godis........

Annars får jag planera lite för nästa vecka då de är en del möten som väntar för mig!

På återseende!


LOVE YOU ALL <3

Kommentarer
Postat av: Madde

fin blogg =)

2010-01-20 @ 11:14:24
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Madde =) Du har mycket fin blogg oxå =)

2010-01-20 @ 11:24:18
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0