100129 & jag har ÄÄÄÄNTLIGEN ett svar!

Kan inte förstå att jag kan vara så himla glad över ett sådant besked....?! Men det är så att jag har längtat efter ett besked & även om det nu var ett negativt besked så är det ändå en positiv händelse för nu vet jag hur jag ska agera..... Ääääääntligen har jag ett svar: Jag är glutenintolerans & med hjälp av ändrad diet så kommer min mage att bli bra igen & skulle den krångla igen så kommer det troligtivs att vara gluten som spökar som det gjort hela hösten!!!!!!! Fick även veta igår på träningen att jag kommer att börja bland de 8 spelare som ska spela match imorrn 30/1-10 hemma i Skövde kl. 11.40 mot Karlstad BK...... Trodde inte att jag kunde nå upp till det igen efter allt som varit..... Nu ska jag ladda & leta efter m in "off-knapp" som jag lovade MC att aktivera imorrn när mantchen väl börjar!!!!!! Ha´t gôtt! LOVE YOU ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Tack så mkt för allt stöd :)

2010-01-29 @ 18:37:04
URL: http://eimj.blogg.se/vilja
Postat av: Sara

Det är så lite så...... =)

2010-01-30 @ 15:07:03
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0