100715 - #102 Saknar känslan av Träningsvärk

//Saknar känslan av Träningsvärk,
Saknar det onda i Träningsvärken,
Jag saknar känslan av att man gjort
något jobbigt/ansträngande
när Träningsvärken gör sig påmind.
Träningsvärk för mig innebär smärta,
plåga, något jobbigt, ansträngning.
Känslan av att vara stel & inte kunna
röra sig pga sin Träningsvärk
är SAKNAD!//

Jag kanske verkar helt knäpp i huvudet (vilket jag kanske är) men Träningsvärken är saknad & något jag för knippar med jobbig ansträngning - jag har jobbart HÅRT för att få Träningsvärk.

Lätt rehab idag för knä & nacke för hade några besök inne i Skövde. Mer Rehab imorrn då jag kommer vara hemma nästan hela dagen!

Snart kommer de även att avgöras om de blir någon Reatroskopi......


Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0