Juni 24, 2010 MR-RTG = KLAR

Blev väckt halv 10 idag av att det ringer på mobilen från DOLT NUMMER - Fatta att ajg blev något sur.....????? Fast sen när de visade sig att de var röntgen från SiL (Sjukhuset i Lidköping) så kunde jag inte vara sur längre - de hade fått ett återbud idag & den tiden blev MIN.... Så de var ju bara till att ringa & boka taxi x2 samt Bussresan till SiL..... så nu är min MR-undersökning redan avklarad & jag väntar nu med spänning på svar....!!!!

Blev ju ingen Rehabträning idag (ÄN) så får se vad som hinns med för mor far & bebbebus (Ceasar) <3 kommer hem idag..... Fast vi ska transportera oss vidare till Hentorp för att sova hos F&F tills imorrn....

GLAD MIDSOMMR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0