100505 & ALLT

VERKLIGEN händer på samma gång....... VI gick upp till ALLSVENSKAN (fatta hur GÔTT de é) genom att besegra Båken från Ljungby i 2 lätta matcher...... (fast 1:a matchen var de fajt) Detta var 100502 & 100503 så tog sig SKÖVDE HF till SM-FINAL i handbollen genom att besegra Team Eslöv IK med 31-24 & det var utklassning på banan....... Sen för att "piffa upp" detta lite till så HOPPAS jag VERKLIGEN att SKÖVDE HF kan ta hem en till SM-GULDMEDALJ..... Det skulle sitta fint för det skulle innebära att de har hänt 3 helt otroliga saker på 1 vecka...... Så nu håller jag ALLA minga fignrar & tår för att SKÖVDE HF kommer hem med en medalj - men skulle medaljen blir av valören silver är det HELT OKEJ oxå... För vilken prestation de har gjort under grundseriens gång & under slutspelet..... Sen kan jag meddela att livet som glutenintolerant (& till ivss del laktos) fortsätter & just nu är de lite motigt...... Tack för mig..... Love you ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men tack snälla du :) Det är sådana som du som får mig att fortsätta skriva.. för jag vill faktiskt inspirera andra!



Vadå för tråkigt besked, vad har hänt ? :O Kramkram

2010-05-08 @ 17:22:46
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0