100514 på besök hos mina Päron & bror

Denna vecka har varit kort på praktiken - Tis, ons & ledig tors för att sen har praktik igen idag fre..... nu är jag ledig lördag, söndag & måndag..... har fullt upp dessa tre dagar...... inte bara med flytten & att packa upp utan oxå för att jag har saker inplanerat sedan tidigare (innan flytt)

Mitt knä & min rehab kämpar jag på med som vanligt..... Magen får sin rehab den oxå med tillägg varje dag......

Andra natten gick hur bra som helt i lägenheten & den tredje står framför mig..... upp tidigt imorrn för att hinna med allt som ska göras inna de är samling 09.00 för avfärd mot Hjo......

Söndagen stundar med ********** för mig & kalas för mig, mor & far =)

Nu blire att kla upp till "min" dator & fixa med en massa mail........

Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0