100522

Var hemma hos päronen igår & sitter nu här vid deras dator igen....... :) Blir te att sova hos dem inatt..... Mamma har varit på besök idag hos mig för att hjälpa till med uppackningen & sedan hjälpt mig med min lassange - som jag INTE  hoppas smakar välling sen...... ostsåsen gör det.......

Annars så fortsätter min rehab-träning & jag står stilla i utveckling för mitt knä..... inte bra för snart äre tester som ska göras igen....... väntar på besked om en ev nu op-tid.....

annars fortsätter praktiken som vanligt & rehab under praktiken gör så att jag lättare kan komma tillbaka det som jag ÄLSKAR mest - BOWLINEN & HANDBOLLEN........

Nu blire grillat på schemat & sen bara lite slapp.........


LOVE U ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0