110201 - # 136 Resultat :D

Idag är jag helt över mig själv av LYCKA.... Jag gjorde rörlighetstestet idag på min rehab-träning & jag finner inga ord knappt över hur GLAD jag är just nu - jag kunde inte sluta LE efter testet :D

Allt är inte godkänt på rörligheten, men de mesta för att jag inom några veckor ska få kunna prova på att träna igen - & då snakcar vi bowling, men snart även handboll.... Jag gjorde tåhävningar utan att behöva stöd & jag gjorde de på ett ben oxå - mitt opererade ben dessutom :P


Denna lycka tar jag med mig när jag besöker rehab på torsdag igen för att fortsätta min resa framåt =)

Det är idag på pricken 88 dagar sen jag gjorde min akutoperation & det har varit en resa som heter duga fram tills idag - men resan fortsätter & jag är nu mer än så övertygad om att jag kommer klara mina tester sen....


LOVE u ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att det går framåt för dig :D:D



Sv; ÅH, tack så mycket Sara! detta betyder grymt mycket för mig :)

2011-02-01 @ 14:46:24
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0