110207 - #139 Steg bakåt....

Tog jag idag i min rehab.... Det visade sig att jag fått en reaktion på m in rehab från i torsdax så idag blev de bara rehab för att stärka musklerna fram- och baksida lår.... :( vill ju köra på mitt rehab program som jag har & har kunnat följa helt ut de senaste gångerna......

Blev ledsen & det kändes som ett slag rakt i ansiktet.... På torsda gäller de igen & då ska jag F*N köra hela programmet - om de ser bra ut på mätningarna innan jag börjar mitt pass....

Tårarna kunde jag inte hejda utan de bara kom - så arg, ledsen & förbannad blev jag idag... Inte på min sjukgymnast, inte på någon annan, inte på mig själv utan på mitt J*VLA knä som bara krånglar.... Känns som jag ALDRIG kommer att bli av med skiten - jag vill ju bara få hålla på med idrotten & kunna jobba.....


Någon som förstår hur jag känner?????



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0