110227 - #142 Framåt igen

Nu gåre framåt igen & jag bara längtar till nästa söndag 6/3 då jag ska få göra COMEBACK uppe på banorna =) Jag bara längtar & jag hoppas att jag kommer att få klara det =) Mitt <3 ska följa me te Hjo & se när jag (inte) kan spela bowling efter så långt ofrivilligt uppehåll =)

Släpper bara svullnaden i knät & att jag får vara frisk så jag kan köra på me min rehab så kommer jag att vara fitt for fight inom en snart framtid - SKYNDA LÅNGSAMT - kommer i första hand....


Inte blivit mycket rehab på de senaste dagarna då jag ligger hemma i lunginflammation & halsfluss & jag som bara vill bli bra både i knä & axel så jag får spela handboll igen.....


Saknar att få knyta på mig mina svettiga löparskor & bara få ge mig ut & röra på fötterna..... Jag saknar känslan av att få springa på en handbollsplan..... Saknar känslan & doften av handbollsklister....

Nä, nu blire att snurvla lite & sen försöka orka me att fixa frulle.....


Älskar dig min Sören Andersson <3


Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0